.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم روز ملی صادرات امسال در گیلان صورت می گیرد؛
تقدیر از 12 صادرکننده نمونه استان گیلان

شمال نيوز: در مراسم گرامیداشت روزملی صادرات در سالجاری دراستان گیلان از12 صادرکننده نمونه استانی تقدیر بعمل می آید .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت ،معدن و تجارت گيلان ،سرپرست معاونت توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب گفت : 29 مهر ماه هر ساله روز ملی صادرات می باشد که در این روز مراسمی باشکوه در تهران در سطح ملی برگزار شده و در استانها این امر در نیمه اول آبانماه صورت می گیرد .

منوچهر صدفی افزود: در استان گیلان نیز این مراسم با حضور استاندار محترم و جمعی از مسئولان ارشد استانی و مسئولان وزارت  صنعت ، معدن و تجارت و نیز با حضور پرشور صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان در تاریخ دهم آبانماه برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد :  برنامه ریزیهای مربوط به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های روز ملی صادرات در استان در ستاد گرامیداشت این مناسبت با عضویت ادارات و تشکلهای ذیربط صورت گرفته و در مراحل نهایی قرار دارد .

صدفی همچنین گفت : تعداد 62  نفر در استان در شش ماهه اول امسال در بانک اطلاعات صادر کنندگان عضویت داشته اند و وجود برخی زیرساختها در استان گیلان نظیر راههای مواصلاتی ، بنادر ، مرز زمینی و دریایی ، و منطقه آزاد تجاری ، صنعتی انزلی از مهمترین عوامل بالقوه در جهت رشد صادرات در استان می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.